Mes siūlome vieną procesų valdymo įrankį, kokio Lietuvoje niekas daugiau negali pasiūlyti – tai aktyvių pardavimų procesų paketą, kuris gali būti įdiegtas labai greitai, labai efektyviai, ir, svarbiausia – veikiantis. O kodėl veikiantis? O todėl, kad mes išanalizavome ir suadresavome didžiulį kiekį problemų, kurios būna pardavimuose, ir paruošėme tiesiog universalų sprendimų komplektą, kuris labai lengvai pritaikomas bet kuriai įmonei, turinčiai pardavimų skyrių, didesnį, nei 5-6 žmonės. Ir tai veikia.

Įvertinti labai paprasta, nes pardavimai – tai pinigai, o pinigus visada galima skaičiuoti.

Pradėkime nuo apibrėžimų:

  • Pasyvūs pardavimai – tai tokie, kur klientas pats jus susiranda, ateina ir nusiperka kažką, ką jūs norite parduoti
  • Aktyvūs pardavimai – tai tokie, kur jūs pats surandate klientą, išsiaiškinate, ko jam reikia, padarote ir parduodate
Pardavimų gerinimo paketas

Sprendimas nebūna paprastas, bet jei sprendimų yra visa dėžė – tai jie ir suveikia.

Pasyvius pardavimus gerinti labai sunku, esminiai būdai čia – kainų mažinimas, reklama, labai geras sisteminis vartotojų aptarnavimas. Taigi, aktyvūs pardavimai – daug lengvesnis kelias. Bet kažkodėl labai nedaugeliui pavyksta – procesų pertvarkymas stringa, o pardavimai taip ir lieka didesne dalimi pasyvūs.

Sėkmingo diegimo tikslas – kad pardavimų departamentas imtų veikti kaip tvarkingai veikianti pardavimų mašina, o aktyvūs pardavėjai imtų realiai aktyviai susitikinėti su klientais.

Jei daugumai nepavyksta – tai reiškia, kad aktyvius pardavimus vykdyti nėra taip paprasta. O jei ne taip paprasta – tai reiškia, kad slypi nemažai problemų. Tam reikalingi sprendimai.

Kokios dažniausios pardavimų gerinimo ir aktyvių pardavimų organizavimo problemos?

  • Pardavėjai nenori daryti šaltų skambučių, suranda milijoną priežasčių ir galų gale neskambina nežinomiems klientams;
  • Netgi jei pavyksta kaip nors organizuoti šaltus skambučius, pardavimų būna labai mažai, sėkmės procentas labai žemas;
  • Pardavėjai nenori fiziškai vykti pas klientą, o jei ir nuvyksta – tai vos kartą-du per savaitę;
  • Jei naujas pardavėjas padaro kažkiek naujų sėkmingų pardavimų, greitai jis tampa akaunteriu ir nauji pardavimai baigiasi;
  • Pardavėjai sprendžia savo klientų problemas, užsiima popardaviminiu aptarnavimu ir tiesiog neturi laiko pardavimams;
  • Klientų priežiūra (accounting) neorganizuota, nestabili, nevyksta papildomi ir pakartotiniai pardavimai;
  • Dominuoja pasyvūs pardavimai, pardavėjai tiesiog laukia, kol pas juos ateis;
  • CRM kažkodėl neišsprendžia problemų, pardavėjai tiesiog nepildo informacijos;
  • Aktyvių pardavimų proceso nepavyksta įdiegti, nesutvarkius visų kitų procesų.

Mes duodame sprendimą, kuris padeda išspręsti visas šias problemas ir paskirai, ir kartu. Tai nėra kažkoksai stebuklingas, „sidabrinės kulkos“ tipo sprendimas. Ir tai nėra IT sistema, kuri atseit išspręs bėdas. Tai yra tiesiog daug vadybinių sprendimų, greitai sutvarkančių visas tipiškiausias pardavimų valdymo problemas. Daug problemų – daug ir sprendimų.

Duodami pardavimų įrankiai

Čia tiesiog bendras vaizdas apie pakete esančius įrankius, kuriuos gaunate: procedūros, lentelių ir grafikų ruošiniai, procesų aprašymai, rolių aprašymai, rolių suderinamumo kriterijai, paties diegimo planų ruošiniai ir t.t. – realiai daug.

Visas paketas paremtas patirtimi, dirbant su daugeliu labai skirtingų įmonių, turinčių savas gamybos, tiekimo, pardavimo procesų specifikas.

Pakete yra iš anksto paruošti šablonai, aprašymai, medžiaga:

  • Iš anksto paruošti grafiniai pardavimo procesų aprašymai
    • Aktyvių pardavimų, pasyvių pardavimų, priežiūros ir kitų pardavimų procesų
    • Papildomos darbų ir pasirinkimų procedūros
  • Rolių knyga (detalūs rolių aprašymai), kurioje sudėlioti tikslūs reikalavimai darbuotojų žinioms
    • 9 skirtingos pardavimų procesų rolės ir daugiau kaip 10 papildomų, susijusių procesų rolių
    • Hierarchinės rolių matricos greitam atsakomybių sutvarkymui
  • Standartinis, greitai modifikuojamas procesų diegimo grafikas (Gantt)
    • Darbai numatyti su priklausomybėmis, pvz., aktyvių pardavimų procesas gali būti įdiegtas tik po to, kai sutvarkyti kiti procesai 
    • Numatyta 50+ skirtingų darbų ir darbų grupių, susijusių su procesų diegimu
  • Standartiniai įrankiai rodiklių ir darbų valdymui
    • CRM ekvivalentas lentelėse, rodiklių grafikai

Kadangi yra padaryti visi parengimo darbai, universali medžiaga, geri procesų ir procedūrų aprašymų ruošiniai, diegimas gali būti kraštutinai greitas ir efektyvus. Per kelis mėnesius įvykdomi šie etapai:

  • Diegimo planavimas – sudėliojame, kokie darbai bus, kokie pasiskirstymai tarp darbuotojų, procesų ir rolių
  • Parengiamasis procesų sutvarkymas – greitai sudėstomi procesai, be kurių aktyvūs pardavimai negali veikti – pradedant klientų priežiūra ir baigiant projektų valdymu
  • Aktyvių pardavimų procesas – su visu kompleksiniu koordinavimu, pardavimų medžiagos rengimo procesu ir t.t.
  • Procesų stabilizavimas – kadangi procesai stebuklingai neįvyksta – reikia laiko, kol viskas įsivažiuos, todėl mes padedame ir prižiūrime, kad viskas imtų dirbti gerai

Kiek tai kainuoja? Standartinis diegimas, nuo 10 iki 20 pardavimo darbuotojų – 19999,00 eurų +PVM. Į kainą įeina ir priežiūros etapas, skirtas procesų stabilizavimui.