Senas mūsų noras buvo rasti gerą užduočių valdymo sistemą, tam tikrą darbų ir projektų valdymo įrankį, kurį galėtume pasiūlyti savo klientams. Deja, per paskutinius porą dešimtmečių gerų variantų vis nepasitaikydavo arba jie atsirasdavo ir dingdavo. Vienos užduočių valdymo priemonės būdavo labai komplikuotos, nors ir nebrangios. Kitos būdavo galinčios viską ir kainuojančios realiai beprotiškus pinigus. Pora didelių gamintojų, gaminusių geriausias universalias servicedesk tipo sistemas, tiesiog sugebėjo nutraukti savo verslą. Tuo tarpu universaliausias įrankis – XLS tipo lentelės – visgi niekada nebuvo pakankamas sudėtingiems darbams valdyti.

Gal netgi dar prasčiau buvo tai, kad nors savo darbe esame bandę ne kelias ir ne kelioliką, o realiai dešimtis labai skirtingų darbų valdymo sistemų, nei viena nebūdavo tokia, kokios reikia. Išbandėme greičiausiai virš šimto visokių programų, tačiau kažkada, dar prieš daugelį metų tiesiog pametėme skaičių, tai čia jau net nebandysim spėlioti, kiek jų buvo.

Būdavo labai komplikuotų, būdavo labai specializuotų, bet pateikiamų kaip esą universalios. Paskirčių būdavo įvairių – CRM, užduočių valdymo (task management), projektų valdymo, ERP, dokumentų valdymo ir kitų. Daugelis tų sistemų dirbdavo klaikiai lėtai, pvz., norint išsaugoti užduotį, paspaudus mygtuką, reikdavo laukti 2-3 sekundes ar netgi dar ilgiau. Daugelis tų užduočių sistemų būdavo baisiai sunkiai išmokstamos naudoti. Kai kurių iš sistemų administravimo mokymai trukdavo apie metus laiko. Kai kurių sistemų konfigūravimas būdavo toksai sudėtingas, kad priminė pilnavertį programavimą. Kai kurios buvo labai mėgstamos vartotojų – panašios į pokalbių kambarius, tačiau absoliučiai nepritaikytos nei reportingui, nei paieškai, nei atsekamumui, nei jokiems normaliems procesų valdymo reikalavimams. Žodžiu, rasti buvo galima ką tik nori, bet ne tai, ko reikia normaliai įmonei.

Kai kurios programos turėdavo realiai išskirtinių patogumų, tačiau vis gaudavosi taip, kad vienas patogumas yra, o kelių kitų trūksta, ir dar trūksta kokio nors esminio funkcionalumo, kurio reikia arba visiems, arba daugumai. Taigi, nori geros programos – o jos tiesiog nėra.

Apie kokius 2019 metus (gal truputį anksčiau) pradėjome po truputį projektuoti universalios ir kartu patogios užduočių valdymo sistemos logiką. Tuo pačiu ėmėme ir kurti bandomuosius naudojimo scenarijus, kuriuos turėtų tokia sistema atitikti. Nusprendėme, kad jei jau nėra rinkoje gero įrankio – tai reiškia, kad sukursim jį patys. Gal tai užtruks ilgai, bet geriau bandyti, nei neturėti.

Nesirinkom jokių paruoštukų ar kokių nors pusiau veikiančių (ir deja, niekada nepataisomų) atviro kodo programų – nusprendėme daryti visą įrankį nuo nieko, patys.

Taigi, jau 2020 metais turėjome pirmą, visiškai bandomąją Pradesk versiją. Tenai jau galėjome registruoti užduotis, patys bandyti tų pačių scenarijų veikimą. Po truputį programavome. Po kokių metų gavosi jau darbams realiai valdyti gan tinkama sistema, tačiau paaiškėjo, kad kartais teks valdyti ir projektus. Pradėjome daryti ir projektų valdymo funkcijas, kurios gerokai labiau komplikuotos. Ypač sudėtinga tą projektų valdymą įvesti taip, kad jis nesukomplikuotų šiaip užduočių valdymo. Apie 2022 metus, po daugybės darbų, sistema jau pradėjo veikti, nuo 2023 ėmėm ją siūlyti ir klientų darbų bei projektų valdymui.

Mūsų tikslas buvo sukurti įrankį, kuris būtų realiai toksai patogus ir paprastas naudoti, kad labai gerai tiktų ir įmonėms, kuriose tėra apie 3-5 darbuotojai. Ir kartu kad tas įrankis būtų tinkamas organizacijoms, turinčioms 1000 ar daugiau darbuotojų. Tokių įrankių irgi nebuvome matę – paprastai būdavo pasirinkimas – arba patogus mažoms, arba patogus didelėms įmonėms. Mes sugebėjome padaryti tokį, kuris tiktų ir toms, ir kitoms. Visada esminiu kriterijumi buvo realus praktiškumas – tikri naudotojai turi pasakyti, kad jiems čia yra patogiau, nei kitur. Mums pavyko.

Sistema atrodo labai paprasta – iš pirmo žvilgsnio primena įprastas lenteles. Tačiau paprastumas tik ten, kur viską mato vartotojas. Sistema yra sudėtinga, turi be proto daug galimybių – statistiką, įvairias ataskaitas, užduočių atrinkimą pagal visokiausius įmanomus pjūvius, priklausomai nuo to, ką nori pamatyti. Išskirtines galimybes čia gauna ir projektų vadovai, ir klientus prižiūrintys vadybininkai, ir padalinių vadovai bei koordinatoriai. Sistema yra nepaprastai lanksti ir lengvai pritaikoma kintamiems procesams ir kinamoms įmonių struktūroms. Daugelis dalykų čia daromi taip lengvai, kad kitas sistemas naudoję žmonės negali patikėti, kad tai taip paprasta. Aišku, be lentelių yra ir kitos peržiūros galimybės – pvz., kanban, Gantt, laiko juosta ir pan..

Taigi, dabar jau čia galime pasakyti: jei jūs esate įmonės vadovas ar savininkas, mes norime pasiūlyti jums tai, kuo mes išties galime didžiuotis. Tokį įrankį, kuris realiai palengvins gyvenimą ir jums, ir jūsų darbuotojams. Tiesiog paskambinkite ar parašykite mums – mes atvažiuosime pas jus ir pasiūlysime tai, kas yra smarkiai geriau už bet ką, ką tik galima sugalvoti.

Pradesk užduočių ir projektų valdymo programai esame sukūrę ir atskirą puslapį – https://pradesk.com/


Pratura teikia procesų gerinimo paslaugas įvairiose srityse - projektų valdymo, tiekimo, pardavimų, gamybos, klientų aptarnavimo ir kt..

Susisiekite su mumis ir mes jums padėsime pagerinti procesus jūsų įmonėje: